Refund Policy - QueensGroc

Returnarea

 

Politica noastră este aplicabila 14 zile. Dacă au trecut 14 zile de la cumpărare, nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb.

 

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care ați primit-o. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

 

Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de a fi returnate. Nu se pot returna bunuri perisabile precum alimente, flori sau carti. .

 

Articole suplimentare nerambursabile:

* Carduri cadou

* Unele articole de sănătate și îngrijire personală

 

Pentru a completa returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.

 

Vă rugăm să nu retrimiteți achiziția către producător.

 

Există anumite situații în care se acordă numai rambursări parțiale: (dacă este cazul)

* Orice articol care nu se află în starea inițială, este deteriorat sau lipsește piese din motive care nu se datorează erorii noastre.

* Orice articol returnat la mai mult de 14 de zile de la livrare

 

Rambursări (dacă este cazul)

Odată ce returnarea dvs. este primită și verificată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom notifica cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă cazul va fi aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și va fi facut un transfer catre cardul dumneavoastra sau veti putea ridica fizic banii (cash) din magazin.

 

Rambursări cu întârziere sau lipsă (dacă este cazul)

Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați mai întâi din nou contul dvs. bancar.

Apoi contactați compania dvs. de carduri de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. va fi publicată oficial.

Apoi contactați banca dvs. Există adesea o perioadă de procesare înainte de a fi publicată o rambursare.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit încă rambursarea, vă rugăm să ne contactați la [email protected]

 

 

Schimburi (dacă este cazul)

Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la [email protected] și trimiteți articolul dvs. la: Aleea Barajul Lotru 4, Sectorul 4, București, B, 060029, România.

 

Cadouri

Dacă articolul a fost marcat ca cadou atunci când ați cumpărat și livrat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării. După primirea articolului returnat, vi se va trimite un certificat cadou.

 

Dacă obiectul nu a fost marcat ca cadou la cumpărare sau dacă cadoul a primit livrarea către ei înșiși pentru a vi-l oferi ulterior, vom trimite o rambursare cadoului și acesta va afla despre returnarea dvs.

 

Modalitatea de Livrare

Pentru a returna produsul, trebuie sa il predati fizic in magazin (str. Soporului 8, Cluj-Napoca) daca contine flori, prin comandarea curierului companiei noastre (contra cost) iar daca nu contine flori, prin curier la aceeasi adresa.

 

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de expediere pentru returnarea articolului. Costurile de expediere sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

 

404 404 404